Jacob & Petra naar Singapore en Australië

Bye bye Nederland!

Hierbij dan ons laatste berichtje vanuit Nederland! Morgen zullen we om 23:55 uur onze seatbelts vast maken en vertrekken richting Singapore. Daar komen we om 18:00 aan op Changi International Airport, één van de grootste luchthavens ter wereld dus dat is al een attractie opzich, al denk ik dat we na de vlucht gelijk een bus, trein of taxi nemen regelrecht naar ons hostel. Nu maar hopen op een goed bed en erg belangrijk; géén enge beestjes of kakkerlakken! Gelukkig is Singapore het meest westerse land van heel Azië, dus dan vertrouwen we er maar op dat dat wel mee zal vallen.

Morgen worden we uitgezwaaid door een heel uitzwaai comité op het treinstation van Assen. Tsja, we vliegen natuurlijk vanaf Frankfurt en we kunnen niet verwachten dat iedereen ons daar heen achtervolgd om voor 10 minuutjes afscheid te nemen. Dus in plaats van afscheid op het vliegveld, nemen wij dat gewoon hier op het station in downtown Assen. Verschil moet er wezen ;).

Tot in Singapore!!

Liefs,

Jacob & Petra

Britta

Heej!

Super veel succes en hopen dat jullie een fijne reis hebben! En ik zal jullie website in de gaten houden!

Veel liefs Britta

Meindert en Ina Ploeg

Hoi Jacob en Petra,

Nog één nachtje slapen en dan is het zover.....bye, bye.
Wij wensen jullie een hele fijne reis en een geweldig verlijf daar aan de andere kant van de wereld.

Doei, doei M&I

Bodet Hiddo Peter Henk en Alien

Heel veel plezier, maak er een paar geweldige maanden van, we volgen jullie zeker via de mail.
Goeie reis toegewenst.

Groeten van het Kampereiland

Daniëlle S.

Hi! Vandaag is het dan eindelijk zo ver! Changi Airport heeft allemaal mooie watervallen als ik me herinner. Wat verder leuk is te doen: Orchard Road (shoppen, hapje/drankje bij Marriott of Raffles en mensen kijken), Boat Quay om 's avonds te eten, Sentosa Island (meest zuidwestelijk punt van Azië met mooi strandje en zwembaden), Oostelijk kustdeel van S'pore (komen weinig buitenlanders dus bevolking blijft staan om naar je te kijken), China Town (mooie tempels met beelden) en van A naar B met de metro. Geniet ervan en S'pore is de meest veiligste stad ter wereld! Goede vlucht! Groetjes

Sandra

Nou, eindelijk is het dan zover! Jullie zijn nu even de laatste boodschapjes aan het doen en de backpack is al ingepakt! Ben blij dat ik niet met dat ding op m'n rug hoef te sjouwen ;)
Maar ik ga jullie zo uitzwaaien met de rest dus, straks zeg ik jullie gedag!

Liefs

Jacob (Pa)

Beste Jacob en Petra.
Als jullie dit lezen, is de lange vliegreis achter de rug. Om 00.20 gaf de site van airport Frankfurt aan, dat jullie opgestegen waren, richting Singapore. Hopelijk een goede reis gehad.
Kom eerst maar bij van de reis en ga maar wennen aan het klimaat daar. Wel wat anders dan de hagelbuien die er vandaag in Assen waren. Hebben jullie ook nog mee gemaakt.
Veel plezier daar en geef je ogen maar goed de kost.

Groeten

Pa en Ma (en een poot van Mandy)

Jaap (neef van Jacob)

Hierbij de groeten van mij!

Lukt het trouwens om in een internetcafé de foto´s van je digitale camera over te zetten?

Ik hoop dat jullie van die reisstekkers mee hebben genomen, dan zit je niet eindeloos de klooien met stopcontacten in Australië en Singapore.

Groeten, Jaap.